CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 1., hétfő

... sejtem, érzem, és talán tudom is már hogy egy hamis álomkép.. "

Titokban sírhatsz egy kicsit még.Na jól van most már, ennyi elég.


Feküdj le velem már
Elégíts ki - Készíts ki
Aki pont olyan mint te - Meg akarlak kapni téged
Vedd le a ruhád - Az nem kell már - Nézz körül most nem láthatnád
Ne érts engem félre - Tudom te vagy az egyetlen jó lény
De ez olyan rossz
Csak csodálkozom miért nem értesz még
.

Szerelemtől megrészegülve állok a szakadó esőben,Kitépnélek a szívemből de félek, hogy elvérzek.

Micimackó! Mi van, ha egyszer elkövetkezik egy olyan nap, amikor el kell válnunk?- Ha együtt válhatunk el, akkor semmi kifogásom ellene.- Na igen-igen, úgy könnyű. De... ha nem lennénk együtt? Hogyha én máshol lennék?- Jajj... de nem lehetsz máshol, hiszen nélküled egészen elvesznék. ...- Micimackó, mi van, ha mégis?-Mégsem, az nem fordulhat elő... Ha mégis eljön az idő, amikor nemleszünk együtt, akkor nagyon fontos, hogy megjegyezz valamit!- Mi az a fontos megjegyezni való?-Hogy bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb vagy, mint sejted és okosabb,mint véled. De a legfontosabb az, hogy ha el kell válnunk, én akkor ismindig veled leszek... veled leszek.

Emlékszem még rá, ahogyan először csókoltál. Gyönyörű pillanat volt elfeledni nem tudnám..

~ Soha többé nem fogok könnyeket ejteni miattad!

~ Nem amiatt sírok, amiket mondtál nekem.. leginkább az fáj, amit nem mondtál ki.

~ Van mikor gyűlöllek azért, mert nem tudom kitörölni azokat a pillanatokat mikor megbántottál, és én emiatt sírtam.
aludj még kicsim,ébren szíven szúr a csalódás..

0 megjegyzés: