CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 26., péntek

' közönyöd kiakaszt .. mondd miért nem leszel az enyém ?! .. ' (8)'vattacukor-köddé váltam ilyen pillantást még nem éltem .. ' :]

' néha behunyt szemmel semmiségekért harcolunk .. ' (8)

' csak hinni kell, és minden álmod valóra válhat .. ' (8)

' Félek, hogy az álmaim soha nem érnek már véget
Félek, hogy nekem már nincs több hajnalom
Mégis megőrzött magának a reggel
És még láthatom felkelni a napot .. ' (8)

'Kergetem az álmokat, mert álmaimban velem vagy ..De reggel minden szürke, és sivár ..' (8)

 
Megijeszt a tudat, hogy az a fiú -aki, esküszöm, különleges
volt!- pontosan ugyanolyanná vált, mint a többi s.eggfej.  



  .nem születtem varázslónak.csodát tenni nem tudok.*
.mit tehetnék érted.hogy elűzzem a bánatod.?. (:



  A suliban ülök és órán rólad ábrándozom... nevedet közben ceruzával a padra firkálgatom. Másnap megint leülök a megszokott helyemre és a név eltűnt a padról...Egyszerűen csak kiradírozták. De én nem akarom, hogy eltűnjön, ezért ismét visszaírtam. Harmad nap a név megint eltűnt, nincs sehol... aztán rájöttem, hogy nem csak a padról radírozták ki a neved... hanem napról napra a szívemből is...

0 megjegyzés: