CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 29., hétfő

"Nem tudhatod, mit érez a nő, amikor rájön, hogy senki nem szereti igazán, és csak akkor él, amikor lecsukja a szemét, és álmodik."
 








  "Néha fáj, ha nem nézel rám, máskor üvölteném, hogy tűnj már el!"
"Nem az fáj, hogy mást is csókolsz, az fáj, hogy úgy csókolod, ahogy engem soha..."
"Te voltál mellettem, ha kellett, te biztattál, te térítettél vissza a jó útra, s most mégis azt mondod, hogy nem érdekellek?"
"Veled mehetek? Nem? Akkor miért csillog a szemed, ha velem vagy?"







Szükségem van Rád, mint a Tavasznak az esőre...*
Egyetlen egy pillanat, amit örökké őrízni fogok, mégpedig a legelső csókod...*
Azt mondtad Örökké csak Te és Én... azóta ez a mondat már a múlté...*
Mindenkinél jobbam szerettelek, aztán egy napon rájöttem, soha nem lesz már minden ugyan az....*
Nélküled, a tavasz se az igazi már =/
Szeretnélek naponta magamhoz ölelni, de tudom, hogy ez már soha nem adatik meg nekem, mióta más karja ölel Téged...

A múltunkat sajnos nem tudjuk már visszahozni, de a jelenünkön még tudunk változtatni...*
Tükörbe nézek és elgondolkozom, hogy mi lehet velem a baj, hogy miért hagy el engem mindenki, akit megszeretek... de a tükörben az arcom rezzenéstelen...*

Sokan semmibe nézik azt, hogy mit érez a másik és nem tesznek az ellen, hogy igazi embernek érezzék magukat...*
Éjjelente, mikor nem tudok elaludni, előveszem a régi közös képeket és visszagondolok, hogy milyen jó is volt veled anno...*

Barátnak hittelek, de soha nem gondoltam volna, hogy pont TE leszel az, akiben majd csalódnom kell...*
Körülnézek és körülöttem mindenki boldog... csak egyedül Én nem érzem magam annak...*

Szivárvány ország igenis létezik, csak az én gondolataimban, ahová bármikor elmehetek, amikor úgy érzem, hogy a világ ellenem van... és akkor, mikor belépek a kapuján, a szívem megtelik újra boldogsággal...*

Újra kislány szeretnék lenni, mert ők még mindig elhiszik, hogy egyszer majd királykisasszony lehet belőlük...*
Gondolkozz el azon, hogy mit teszel velem... Élvezed, hogy szenvedni látsz? Pedig én a szívem összes darabjával szeretlek... Nem érdemlem ezt Tőled...*
Tollal a kezemben, azon gondolkozom, hogy mit is írjak neked. De feleslegesen tollam nem koptatom, ezért a lapra csak egy szót írok: Szeretlek...*
Az életem egy nagy rakás sz*r, mióta nem szerepelsz már az életemben...*

Bárcsak Én is annyit jelentenék neked, mint Te énnekem...*
Gatyámat gombolva hazudod, hogy szeretsz... *.* Kedvenc <3
Ne add fel, harcolj érte. Meglásd, hogy majd visszajön hozzád, de addig még sokmindenen keresztül fogsz menni. Nehéz lesz, de hidd el, megéri... és akkor... Ismét boldog leszel... csak bírd kivárni...*
Szemeimben Te egy utolsó senki vagy... nem játszhatsz kedved szerint a szívemmel...*

Nem érdemelsz meg engem, mert a szívem nem egy játékszer, amivel játszhatsz....*
Fájdalmas dolog az emlékezés, de olykor a legcsodálatosabb is tud lenni...*
Rajtad áll, hogy hogyan döntesz... Velem vagy Nélkülem?!

0 megjegyzés: