CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 23., kedd

 nézz a szemembe,súgd a fülembe,hogy ez örök, ezt semmi nem teszi tönkre.

nevess máár...végül is mégiscsak az én szívemet birtoklod.

és tudnod kell, hogy most még szeretlek, de akárhányszor rád pillantok, egy kicsit kiölöd belőlem ezt az érzést.

hiányzik a szemed, hiányzik a szád.hiányzik az egész lényed.számomra mindig is te voltál a lényeg.:/

csodaszép a szerelem.mármint ha van kit szeretned...

Ami egyszer elveszett, -azt ha meg is találod-,még egyszer nem lesz ugyanolyan.

olyan reményt tartalmaz a szemed, ami csak szédít..

egy álom,amit te adsz nekem,de nem valósulhat meg.egy álom,ami nem kelhet életre.nem léphet ki a mesekönyvből.

mára csak a bánat tartott ki mellettem.én szeretem a bánatot.szeretek szenvedni,szeretem érezni,hogy valamit érzek...




 








olyan az életem,mintha 20 dobókockával játszadoznék, de soha nem tudnék hatost dobni.













0 megjegyzés: