CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 12., péntek

hosszú és kemény, beveszed a szádba és ki-be húzogatod. Egyre gyorsabban. És már fehér folyadék csurog le a szádon. Végeztél, most már kiveheted a fogkefét.




Férfi nemi szerv definíciója életkor szerint: 10 évig - vízmű, 10-20-ig hajtómű, 20-30-ig erőmű, 30-40-ig remekmű, 40-50-ig életmű, 50-60-ig emlékmű, 70-től bőrdíszmű.


Gratulálunk, Ön nyert egy háromhetes cigánygyereket. Amennyiben nyereményére nem tart igényt, úgy postázzuk Önnek az egész családot.


A szán lerobbant, a rénszarvasok itt hagytak. A bokám kibicsaklott, a krampuszok kurváznak... Az idén már nem megyek sehova! Üdv: a Mikulás, Boldog Karácsonyt!


A szánom lerobbant, a rénszarvasok megszöktek, a krampuszok beszívtak és kurváznak, tél anyó leszbi lett, nekem tele van, idén nem jövök. Télapó


A szán lerohadt, a rénszarvasok megléptek, a kéménybe szorultam, a bokám bebasztam, a krampuszok kurváznak. Az idén mászkáljon a ******! Üdv: a Mikulás


Az Ön horoszkópja a következő napokra: rengeteg dicséretet kap munkatársaitól, ismerőseitől, virágözön árasztja el. Ezen ne lepődjön meg, minden temetés ilyen.


Láttam szőrös hörcsögöt, szirup szörpöt szörcsögött. Szőrös hörcsög szörpöt szörcsög, rá törtek a hörcsög görcsök.


A Magyar Sakkszövetség örömmel értesíti, hogy megtalálta Önben legújabb kabalafiguráját! De nem a világos királyt, hanem a sötét parasztot.


Tegnap éjjel kétségbeesve kerestelek! A csupasz testemen akartalak érezni. Aztán nélküled kellett elaludnom. Hol voltál te hülye, te hülye pizsama!?


Hiába vagy bika,
felsőtested fika.
Hiába vagy tehetséges,
péniszed nevetséges.
Fonnyadt zacskód töpörödött,
sosem dugtál törpördögöt.


Rám nevetsz, becézel, lassan levetkőztetsz. Lábam köze forró, nedves. Már alig bírom, ujjaiddal ott simogatsz! A vágy elönt, de te segítesz! Hurrá! Új pelus!


Családi okok miatt eladnám 600 SL Mercedesemet JIMMY 1 rendszámmal, majdnem teli táras Berettával hullajó áron! A jeligét dalban mondom el!


Kotyogó klotyó felé totyog a lotyó, de már késő, mert a rotyogó gatyóból potyog a motyó.


Beleültem, egy kicsit féltem! Széttártam, majd behelyezte, ki-be mozgatta és utána kihúzta! Egy kicsit véreztem, hisz ez volt az első... foghúzásom. A szex olyan mint a havazás: nem lehet tudni hány centi lesz és meddig fog tartani!


Betűk helyett számokkal mondom el. Kitaláltad mit jelent? 793738535.


A szüleid biztosan tolvaj űrhajósok voltak, akik leloptak két csillagot az égről és odaadták neked, hogy ezek ragyogjanak a szemedből mikor rám nézel!


Belibbensz éjjel a szobámba, megérinted meztelen testem minden részét, majd megtalálod a legérzékenyebb pontot és szívni kezded! Szemét szúnyog!


Ha hozzám érsz már nedves vagyok, imádom ahogyan meztelen testem simogatod, várok minden veled töltött pillanatot és sohasem akarok másik törölközőt.


Nekem nincsenek olyan jó izmaim, mint Arnoldnak és nincs olyan szemem, mint Mel Gibsonnak, nincs olyan hasizmom, mint Brad Pittnek, de úgy nyalok, mint Lassie.


Forróságtól izzadva vágyom rád! Nyelvemmel akarom érezni minden négyzetcentiméteredet s élvezni amint zuhanyként hűtöd le testemet. Istenem, de imádlak csoki fagyi.


Laza vagyok, szétesem,
kezemben a GSM,
ágyamban fekszem meztelen,
gyalulnék én rendesen.
Ha te is akarsz énvelem,
hívjál fel a telcsimen.


Gyengéden ujjaid közé veszed, szádhoz emeled, nyelveddel finoman kitámasztod, fogaiddal óvatosan ráharapsz, elmosolyodsz és kijön a mag. Kérsz még egy szottyit?


A női nem 4 csodája: Nedvesnek lenni fürdés nélkül, vérezni vágás nélkül, tejet adni fűzabálás nélkül, és hülyeségeket pofázni kérdés nélkül.


Hol volt, hol nem volt, az Óperencián, az üveghegyen is túl, élt egy ember. Egy reggel felkelt és így szólt: Hű, de ********** messze lakom!


Szex: perc melyben felegyenesedett megmerevedett szervedet egy csecses egyedbe vezeted bele, emellett kezedbe mellet veszel, s feneked fel-le emelgeted.


Ma divatosak a kis autók, és a kis mobiltelefonok is. De eljön az idő, amikor divat lesz a kis ******* is, és akkor te is nagy vagány leszel! Sok mosolyt 2002-re!


Nézem a csillagokat, és Téged látlak, nézem a világot, és Téged látlak... Menj már arrébb baszd meg, nem látok Tőled semmit!

0 megjegyzés: