CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 19., péntek


Jó kis mese mondom, de hol van már a happy end??



Nem rég azt mondtad: Szeretlek! Ma már: Bocs,de többet nem kereslek...*


Együtt kezdtük el, közösen b*sszuk el.

www.valóság.hu egyenlő héj héj héj, ez csalódás for you

Tekerd az effektet, hogy két vállra lefektess.

De miért parázzak, ha simán szétalázlak, miszlikbe aprítalak, aztán szétdarállak.

Nekem nem számít hol a határ, nincsen ember, se Isten, ki fölöttem áll!!!!!!!!

tudod az élet egy kib*szott merénylet, ha tetszik, ha nem, kivégez..

Szeretlek, de nem sokáig...Utálni foglak...Talán eljutok odáig...És akkor majd bosszút állok mindenért,
amit velem tettél, és csak annyit fogok mondani, a bukott csicska te lettél!!

Rám nem hat a fóbia, fejem felett nem lesz glória...

Mert hé' ha az álmot feladod az egész életedet úgy ahogy van B*szhatod..

Nézz bele a szemembe, azt dobd magad a szemétbe, ki az aki megérti szerinted megérte. 



Lenézem azokat, akik lenéznek engem, s
nem hiszek
azokban, akik nem hisznek bennem! :P

Néz Nyugodtan gyengének, csak erősebbé
teszel, nevess csak rajtam, a szánalmas TE leszel! 

Nem vagyok kevesebb se több, mint te,
néha hazudok, de te se vagy mindig őszinte... : )

Egy ártatlan kislány vagyok, a
tökéletesség szobra... mert én megtehetem...;D

Attól nem angyal a nőd, hogy szárnyas betétet használ..xD

Királynő azt hiszi, mert kék szemű és szőke...

Nem vagyok szűz se szent, nem leszek mártír. 
 

0 megjegyzés: