CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 26., péntek

"néhanapján felkapom a piros oldszkúl propelleres sapim kimegyek
az utcára és beszippantom a friss levegőt. megfejem a sarkon álló kecskét és
vígan megkergetem a tyúkokat."




"Az igazi szerelem végülis nem vattacukor,
hanem sokkal több .."

"régi nagy vágyam, hogy legyen egy vattacukor
gyáram .."



"A királylány megcsókolta a herceget, és a herceg békává
változott... ":P




"..Itt még nem érhet véget.. a napraforgós domboldalon ránk
esteledhetne.."




'Ha egy napon eljössz,megkínállak kandírozott szeretettel,és borsmenta
teával.Ha eljössz,és ha lesz teám .. ' *__*




"én csak őszinte vagyok,néha kívánom, hogy dögölj meg, te!"




"Kipukkasztotta
fanztáziám szappanbuborékát^ ^


'egye a fene gyere szédíts el .." ;]




"a rózsaszín felhők is csak azért vannak,mert felrobbant a vattacukor
gyár .."

"egy kék vattacukorral pózolok a vásárban .. "

"olyan vagyok nélküled mint a csokitorta cukor nélkül .."

"Hatalmas sajtgolyó, kút likőrrel atom, és jódlizó manók hegynyi tejszínhabon"

"Küldök majd neked egy szivárványt, hogy magadra teríthesd .. "

"Minden lélekben van egy kis szivárvány .."

"majd átfestem az álmot újra Én .."

"amikor a színek hirtelen színesebbek lesznek, minden felderül, tisztábban
hallod a hangokat, jobban ízlik az étel, és mindig, minden egyes pillanatban ő
jár a fejedben .."

"a hegyek jégkrémből vannak, a fák mézeskalácsok, a kövek pedig bonbonok"



"Üveggolyó, üvegház,belsejében kit találsz?Bent lakik a
szivárvány,,rajta ül egy királylány.:D

0 megjegyzés: