CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 25., csütörtök

Szabadon szeretem, másként nem tudnám.Az csak elveszít aki láncot tenne rám...:P

Néha el kell veszned ahhoz, hogy megtaláld önmagad...

Ami elmúlt eljöhet még...

Nem hiszek a megbánásban, mert minden, amit tettem vagy nem tettem, még
ha nem is úgy alakult, ahogyan terveztem, visszavonhatatlan része lett
az életemnek...

Néha van amikor rám jön az öt perc ami általában egész napos...:D

Az vagyok, akitől mindig az igazat kapod, nyersen, tömören, akkor is ha fáj...

Sok sebet hordozok, de hordozok magamban olyan pillanatokat is, melyek
soha nem történtek volna meg, ha nem merészkedek túl a határokon:P

Nem vagyok átlagos se tökéletes
de sokan így szeretnek.Nem érdekelnek az ismeretlen vélemények.Örülök,
hogy más vagyok mint egy átlagos lány.De mégse különc, csapodár!?:)Csak
egy igazi fiatal, ki imád őrült lenni...:D

Vannak pillanatok az életben, mikor nincs más lehetőség, minthogy elveszítsük a fejünket.

0 megjegyzés: