CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 23., kedd


Sok vitán mentünk már keresztül,de még mindíg Te vagy a legfontosabb!:)

Volt már úgy,hogy azt hittük nem lehet folytatás...aztán összeszedtük magunkat és ismét boldogok vagyunk...*:)

Nem egyszer volt már olyan,hogy ellöktük egymás kezét,de Mi így tudunk boldogok lenni...van mikor le se sz*rtuk egymást,de megint rájöttünk,hogy minket egymásnak teremtettek és Nekünk át kell vészelnünk nem egy,nem kettő veszekedést...*


"vedd már észre hogy nagyon szeretlek. nem érdekel hogy nem viszonzod de kell hogy enyém légy"

tudom, hogy szeretsz titokban. ˝ szerettem akkor, szeretem most, szeretni fogom mindig.

˝mindennek jó a vége, ha mégsem, akkor még nincs vége.

˝Vége...vége máris,arról nem volt szó,hogy fáj is..

..bárcsak lennék több,mint emlék..

„Nem tudom elfelejteni... mert szeretem…”

Csak akkor jövünk rá, hogy valaki milyen fontos volt nekünk, mikor elveszítettük..

Veled terveztem a jövőmet,De úgy látszik nem szereted azt, ha veled törődnek..=/

Bolond szívemmel visszavárlak...


Dühös vagyok, mert nagyon kedvelem őt anélkül, hogy bármit is tudnék róla..  

0 megjegyzés: