CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 5., péntek

Hiányzol talán jobban mint gondolnád* :(
A szívem nagy része nem dobban ha nem láthatlak*


Próbálok nem gondolni Rád de nem megy*


Ne add fel kérlek.Még ne!*
Valami...valami ott legbelül majd kiugrik mikor meglátlak.*
 
'A mami azt mondta,h én különleges személy vagyok,nem baj mit mond a többi gyerek.






'Amikor fiatalabb voltam játékokkal játszottam,most,h idősebb vagyok fiúkkal játszom'


A divat azok utánzása, akik különbözni akarnak azoktól, akik semmiben sem különböznek egymástól.


'Te vagy a gyönyörűség és a szín,ebben a fekete-fehér világban.'
 
Múltad vagyok, pedig én a jelened és a jövőd akarok lenni *.


Hmm... az a bizonyos nyár, amikor mi még együtt voltunk... Milyen jó is volt. De elmúlt. Mint ahogy ez is elfog... nélküled =(


a jelenben majd ismét átélem a múltat / múltam...




Azt mondod, hogy sokat gondolsz rám? Háhh. Vicces vagy. Akkor kellett volna gondolnod rám, mikor még esélyed volt... -.-'


Szeretlek pont úgy ahogy régen."






"Pár sorból nem jössz rá mit érzek...találkozzunk és mindent elmesélek" ^-^


"Sokszor gondolok Rád és nem csak mikor álmodom."




"Néha csak ülök és elgondolkozom azon,hogy milyen lenne színek nélkül a világ." *-*






" Érthetetlen. Egyszerűen amikor meglátom a gyomrom mintha teljesen összeszorulna és a szívem is össze vissza kalimpál. Ezeket az érzéseket váltja ki belőlem Ő. Egy olyan ember, akit nem is ismerek. De a puszta látványa annyira lenyűgöz, hogy ismeretlenül is megkapná a szívemet és annak minden szeretetét. Érthetetlen. Felejtenem kellene? De mit felejtsek ha egyszer nem is ismerem? Felejtsem a szemét, arcát, illatát és mozdulatait? Nem. Azt semmiképp. Hogy is felejthetném el azt az embert aki ilyen erős és hatalmas érzéseket vált ki belőlem? Nem. Bármit eltudnék viselni, de ilyen különleges ember felejtését azt nem. Mi maradna akkor nekem? Üresség. Határtalan és mély üresség.."






~te vagy szívem kuglófjának egyetlen szem mazsolája!~:$ ♥






~..keresi játszópajtiját játszótéri mókázásra.




kislapátosok és csillag alaku homokozojátékosok elönyben!:DD ~


~..kedvencem a lilalibikóka elrepít egy másik dimenzióba..~ ♥
~..minden vihart átvészel egy ölelés.. (: ~♥
~..boldog újra csak akkor lehetek ha elfelejtem..~
~..hiába vannak álmok, ha mindenütt csak árok, de én átugrom mindet,sőt felettük szállok..~ ♥
~..∂ú∂σlηάм α ѕzίυεм lεgszεвв ∂αlάt, нσgу ”ηέlкϋlεd ηεм lέтεzεм” ∂ε ηεм
нαllαηά∂… ~♥
~..rajzolj nekem boldogságot és kérlek ne engedd,hogy kiradírozzam...~
~..arcomat eltakarom ne lásd,szemem könnyes ha más ölel át..~ ♥
~..talán felejtek emlékeket,de érzéseket soha..~
~..gyönyörű volt hinni abban,hogy el sosem hagynál..~ ♥
~..te visszatérsz hozzám,ahogy a filmekben szokták..~ ♥
~..miattad megtettem,hogy a könnyeimet egy mosolyba rejtettem..~ ♥


~eljön az a nap mikor itt leszel,és én nem engedlek el..~ ♥


~nézz rám,még nem nőttem fel,vad a szivem,hát igy fogadj el... ~♥


~..mindennek jó a vége, ha pedig nem, akkor még nincs vége!..~ ♥
~..az,aki ugrál,az könnyebben elesik..~ ♥


~..látod mégse ismersz,csak színes képeken.. ~♥
~..és csepereg,záporként elered,mert elszakít,ketté tép,eltaszít..~ ♥




~..neked nem fáj ami nekem fáj nagyon...~ ♥

0 megjegyzés: