CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 15., hétfő

Nem szenvedek elmebetegségben.
Minden percét élvezem.


A horoszkópod a következő napokra:
rengeteg dicséretet kapsz, virágözön áraszt el, de ne lepődj meg ezen. Minden
temetés ilyen!


Mivel mindig az okos enged, már
rég a hülyék uralkodnak.


A sikerhez vezető út -
karbantartás miatt - zárva.


Ember tervez, Isten perverz.


Az élet előttem áll, és nem látok
tőle semmit.


A depis az az ember, aki
virágillatot érezve körülnéz, hol a koporsó.

Akkor a legnehezebb valaminek az elvesztése, ha nem tudod
miért történt :’(

Lesz ez még így se.!


Örülök, hogy boldognak hiszed magad, de légy nyugodt.
Elmúlik.Remélem összetöri a szíved ..ahogy te törted szét az enyémet...  

Könyörgöm had kapjalak vissza ...csak egy kicsit...csak egy csókra...csak
egy ölelésre....csak egy életre....


A „sajnálom” nem tesz jóvá semmit. Bánni fogsz még mindent.
Hiányozni fogok.


“Egyszer ha minden jó lesz, és vissza tekintek a múltra,
meglesem a boldog pillanatokat, és átélem újra."

°° lost with no direction. ~ irány nélkül tévedtem el

~.aki a titkok birodalmába menekül a valóság elől, az gyakran az álmok világában ragad.~

* the love is a force you can't control.

-mielőtt nem ismertelek,sosem tudtam milyen mosolyogni valakire ok nélkül.

Te vagy a Napfény,ha Őszre jár..<3

.~. so open my heart and give you my hand.

*..és egyszerűen elvarázsolt hangulatba kerültem...*

the bad boys are catching my eye

*nekem ez egy újabb tánc az élet parkettjén.

.este csillag voltál nappal meg fecske.

0 megjegyzés: