CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 10., szerda

Elegem van abból,hogy állandóan csak hülyének nézel...vedd már észre magad és hagyd abba!*




Velem voltál majd kihasználtál...mást lányt csábítottál...*


Jajj kérlek hagyd már a hülye dumád...hozd a formád lépjél már...*


Kérlek ne nézz hülyének átlátok rajtad...*


Méghogy neked fáj az,hogy kihasználtál az érzéseimmel csak jót játszottál...*-.-"
Ne tedd itt nekem az árvát ne terjeszd nekem a "kihasználási" járványt...*


Máról a holnapra feledni bírsz,de minden hétvégén vissza hívsz...*




Nem bírod tagadni hisz még látszik te vagy az aki a homokózóban játszik...*


Egyszer majd felnősz végleg és csak egy mondatod lesz:De h*lye voltam tényleg...*


Tagadom az érzést érzem a féltést sejtem a kérést...*


Már nem sírok utánad.Már tovább léptem.És bár minden nap látlak,nem szenvedek.De tudnod kell hogy nem felejtek és azt is h örökre a szívembe zártalak és onnan nem jutsz ki.Mindezek ellenére hogy még mindig szeretlek és minden nap látlak és már semmi se a régi...BOLDOG vagyok.NÉLKÜLED!(:




Nyalóka vagy csoki?! teljesen mind1...a lényeg h itt legyen a kezemben.:P


Mond hol vagy nyár?Hol vagy napsütés? hol vagy szabadság? hiányzol.látni akarlak.:(

0 megjegyzés: