CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 10., szerda

~Ha tudnád mit érzek nem néznél hülyének ,amikor mosolyogva figyellek:)




~Ó bárcsak egyszer az életben megtudnám álitani az időt… biztos megálitanám
azt a percet amikor csókot lehelsz az ajkamra és azt mondod szeretsz :)


~Havazik… annyira hideg van… de ez az időjárás emlékeztet valamire…óóó már
meg is van… az én szivem is pont ilyen hideg milóta elmentél.


~Ha Isten egy angyalt küldene nekem ,hogy vigyázzon rám nem fogadhatnám el…
Hiszen nekem már megvan az angyalom… Te :)


~Kérdezem én… ha nem voltam olyan jó mért jöttel újra és újra vissza hozzám?


~Múltamat temetem mert szebb jővőt kaptam… Miattad jöttem ide mert szeretni
akartam…


~Azt kérdi szeretem-e ,úgy tesz mintha nem tudná, hisz jobban szeretem őt
bárminél…jobban mint gondolná…


~Érted élek és miattad fogok meghalni,
Nem akartam soha mást csak neked szerelmet adni…


~Ha Isten tudta volna mi lesz az ő tökéletesnek hitt Földjéből,
Akkor Évát elüldözte volna az almakertjéből

0 megjegyzés: