CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 27., szombat

Ha játszottál hát tessék menj...ott a homokozó építs várat,s majd én leszek az aki lerombolja...


Mert tudom milyen érzés, mikor elveszíted azt akit annyira akartál, és minden amid van romba dől..


Én választottam ezt az utat: nem csatlakozom a divathoz és nem követem a tömeget ... mindezt csak azért, mert nekem így jó!


Lehet h nem vagyok tökéletes, de legalább mindig önmagam vagyok!!


Senkit nem érdekel igazán, hogy szenvedsz-e, úgyhogy akár boldog is lehetsz.


Aki mindig szeret, az sosem szeret igazán, aki mindig nevet, annak valami nagyon fáj.



Kicsit régi az emlék,de meg nem fakul,mert Te vagy benne a lényeg és ez nem vicc ez most komoly tényleg...*

Ócska a szöveg,de én is ezzel jövök.Csak Téged szeretlek a szívedhez utat török...*





Csillag szív! Visszakerestem esős idézetekért..:)
lehet van bennt olyanis ami saját..(mmint nem az enyém..:D na szval érted:D:)

Amilyen gyorsan kopogtak az esőcseppek az ablakon annyira sírtam én azon a hajnalon...*







Kinéztem az ablakon és mást se láttam csak,hogy az eső úgy hullik mint az én könnyem...*:S

Mikor a napsütés és az esőcseppek találkoznak gyönyörű szivárványt hoznak létre...*:)

Ha esik az eső az olyan mintha a felhőnek akkora baja lenne mint az egész világnak...*
"...Eső a betonra, könny az arcomon, emlékem örökre szívedbe karcolom..."



mindenki el van ázva, de engem feldob az eső

A
semmiből kerültél utamba, mint nyári zápor, ami lemossa könnyeim és mosolyra
derít. Szeretnék nap, mint nap elázni ebben az esőben!

0 megjegyzés: