CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 29., hétfő

..és akkor megláttam őt.. Különös érzés áradt szét a testemben. Mintha egész életemben csakis rá vártam volna. Ott állt, mosolygott és közben ellopta a szívemet. (:


..fontos voltál nekem, de téged ez nem érdekelt, most már én is úgy érzek, ahogy te, már engem sem érdekelsz..


..nekem te jelentetted a mindent, én pedig neked csak egy játékszert..de elárulom,hogy már semmit sem jelentesz, boldog vagyok nélküled..


..így visszagondolva, boldogabb vagyok nélküled, mint anno veled..


..van amikor fáj szeretni, de az egyszer elmúlik és akkor boldogok vagyunk mert felejtettünk..


..szomorú voltam mert felejtetem kellett, de most boldog vagyok, mert felejtettem..


..elfelejtettem és végre újra tudom,hogy milyen az a boldogság..


Ne higgy annak, aki hozzád simul csókért, öleli derekad. Nem szerelem az, csak forró vágy, mely nem múlik, időt nem ad. Csak annak higgy, aki lassan elbeszélget veled, szeme titkon fürkészi lelkedet. Bár ég a vágytól, arról soha sem beszél, néma sóvárgás többet ér mindennél. 





..most már nem érdekelsz és nélküled élvezem az életem..



..már nem sírok, hanem röhögök a múltamon..


..tudtam,hogy csak szédítettél de én szerettem szédült lenni..


..boldog vagyok, hogy ki tudtam törölni a régi hamis boldogságokat..


..sokáig voltam szomorú azért, mert rájöttem, hogy szédítettél, de ennek már vége, mert már boldog vagyok..


..végre vége a boldogtalanságnak..

0 megjegyzés: