CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 21., vasárnap

..Egyszer volt, hol nem
volt....van...
Mi nők-titkolva vagy titkolatlanul- még mindig
hiszünk a mesékben. Hiszünk abban , hogy egyszer eljön értünk a
szőke herceg fehér lovon (vagy a fehér herceg szőke lovon?), és
csókolgatjuk a békát, hátha elvarázsolt herceg, és csókjainktól
átváltozik daliás királyfivá.
Van akinek eljön, van aki csak
azt hiszi....de a végén általában kiderül, hogy nincsenek
elvarázsolt hercegek....akárhányszor csókoljuk meg a békát, nem
lesz belőle királyfi....csak béka marad.
Én is csókolgattam a
békát....béka maradt...
Jöttek hercegek fehér lovon....volt
amelyik lóhalálában elvágtatott mellettem...volt amelyik le sem
szállt a lóról... volt amelyik leesett a lóról.....a legutolsó
herceg pedig még keresztül is taposott rajtam a lóval...
Részemről,
ha legközelebb jön a herceg egy szépen kivitelezett köríves
rúgással fenékbe billentem, és inkább megtartom a
lovat......jobban járok!
A békát meg csókolgassa akinek van
hozzá gusztusa....(ez annyira jó^^)

0 megjegyzés: