CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 28., vasárnap

amikor látlak utállak, de ha nem látlak szívből imádlak..?! 


az, hogy én mit érzek? mondd miért
érdekel ez téged?..te féreg!..




..annyiszor voltam már szerelmes
és mindig azt hittem, hogy ő az, akivel leélem az életemet.. de valaki mindig
felébresztett..



..sokan mondják, hogy az aki
lettem, nem én vagyok.. de mit csináljak ha egyszer az élet velem kib*szott?..



..idáig amikor padlón voltam
mindig felálltam, de most már fel sem akarok állni.. mert tudom, hogy nem
bírnék ki még egy esést..

... mindig azon veszem észre
magamat, hogy még ha nem is akarok rád gondolni, akkor is rád gondolok..



..tudom, hogy el kell, hogy
felejtselek, de azt is tudom, hogy ez nem fog menni..



..nekem már csak az a boldogság,
hogyha reggel, amikor felkelek és tudom, hogy nem veled álmodtam.. 

° Az életem tiszta szenvedés lett ... :|

°Kezd elegem lenni hogy mindenki engem bas*ogat ... :/

°Ellenem vagy mellettem ?? a döntés rajtad áll ...

° A szemembe kicsi ne a hátam mögött !! ;)

° Barátok ?? ch.. kétszínűek .. :/ 


Hiába van körülöttem millió ember.Nekem csak Ő kell,de nem úgy néz rám mint az egyetlenre aki szereti,hanem mint egy barátra...

Ő kell.Csak ő.Mert más és most még nem,de érzem később lehet valami köztünk.

Csak egy ember van akire nem úgy nézel mint másra,de Ő úgy néz rád mint a többire...

Persze,hogy megint olyanba szeretek bele aki le csak barátként tekint rám.
 


0 megjegyzés: