CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 23., kedd





Szeretem a magányt. vagy csak ő kötődik hozzám? . hogy is van ez . . mint két elszakíthatatlan társ.









"Sírsz, hisz a lelked mélyén elhiszed, hogy szebb, ha együtt mondjuk ki ég veled..."


" Az út most ketté ágazik, sok minden változik, hát ég veled...nehéz lesz nélküled"


"Mikor azt hiszi az ember, hogy sinen van és célba ér. Akkor hullik minden darabokra szerteszét"






Szeretlek valakinek több lenni, mint csak egy emlék, egy kisebb futó tűz, mi megéget eloltod és nem látod többé
A kis gyerekek szeretik a gyertyákat de távol tartjuk tőlük őket. én már nagy vagyok mégis mindenki hülyének néz. *-* . 


Egy videóban, egy szereplő több nem lehetsz de ez az állarc mindig veled lesz


Szeretem a magányt. vagy csak ő kötődik hozzám? . hogy is van ez . . mint két elszakíthatatlan társ.


Miért van az, hogy ragyog a nap de én nem mosolygok?


Mióta mással vagy félek egyedül lenni, valamiért mégis megtalál a magány. :(


Lehet mással elmentél, de az én szívem királya vagy 






Látod messze földön ragyog a nap, csak felettünk esik fekete tinta eső, szívemet ketté harapva  

0 megjegyzés: