CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 14., vasárnap

Gyakran annak van a legnagyobb értéke,amiért semmit sem kapunk!

Van,akit azért gyűlölsz,mert szeretni is tudnád.

A szerelem csak fokozódik a visszautasítás fájdalma miatt.

Másként illatozik a széna a szerelmesnek és másként a lónak :)

A szerelmet és a tüsszentést nem lehet eltitkolni.

Az ember az egyetlen vmi,amely miatt Földünkön félni kell.

Arra gondoltam,hogy 7végén vagy Te jössz,vagy én megyek,és csinálunk egymásról képeket!

Amikor szerelmes vagy elviselsz olyan dolgokat,melyeket máskor másoknak felrósz.

Csillagot láttam a szemedben-egy könnycsepp volt kibuggyanóban,még rá is csodálkoztam hosszan,és fájdalmasan megszerettem,mert én okoztam!

A szerelem a legcsodálatosabb dolog a világon,de ha nem talál viszonzásra az maga a pokol!

Pár üveg sörtől majd mindenki elfelejti,hogy az lett,ami pont nem akart lenni.

Régóta volt egy álmom,Veled huncutkodni az ágyon ^^

Egy srácnak létezem,Ő az,ki kell nekem,engedd,hogy így legyen,engedd ó Istenem!

Kicsi maci alszik a barlangjában,egyedül fekszik fáradtan,magányában.Jön a macilány és egy puszit ad neki,a maci magányát egyből elkergeti :)

A világon a legcsodálatosabb érzés,mikor óriási szemeiddel kedvesen rám nézel.Mosolyogsz,és puszit nyomsz a számra.Majd hozzám bújsz,és halkan súgod:SZERETLEK!!!

Köszönöm kedves,hogy megismertelek,köszönöm az első baráti szót,köszönöm az ölelést,az első csókot,el se mondhatom,milyen jó volt.Köszönöm az édes perceket,amikor először súgtad halkan:SZERETLEK!!!

Szija édes drága egyetlenem!Megint egy csodás napra ébredtünk,csodás,mert mi együtt vagyunk!Együtt is leszünk míg élünk,s ha meghalunk szívünk egybeforr!

Imádok Veled tölteni minden percet,és csak azt akarom mondani,hogy legszebb napokat életemben Veled élem át.Csak azt akarom,hogy tudd:SZERETLEK!!!!

Itt ülök a kávézóban,és nagyon szerelmes vagyok beléd!Te mit csinálsz?Imácc?:)

Úgy hiányzol,mint kis méhecskének az édes illatú rózsanektár,amit ha nem nyalhat-falhat egész nap,akkor már nem is találja a helyét a világban 8)

Szeretsz egy fiút,de Őt hiába várod,a szerelem amit iránta érzel csak álom.Nézed a fiút,de Ő már messze jár,s nem érzi azt,hogy Te csak Rá vársz.Látom a szemed könny borítja,az ajkad reszket,s Őt szólítja.Vissza hívnád,de nem teszed,mert rájössz,Ő már mást szeret.

Köszönöm Anyukádnak,h lettél nekem... <3

Megtörténhet-e a másodszor az egyszer az életben?

Nem csókolóztam Vele,csak a szájába suttogtam ~8)

Áááhhh Istenem,a pillangók a hasamban szitu....majdnem elrepültem.

Amikor szeretsz vkit,akkor sokat pislogsz,és apró csillagocskák jönnek ki belőled.

Olyan szerelmes boci szemeket meresztett rám... :)

Nem az a fontos,hogy elsők legyünk,hanem az,hogy az egyetlenek!

Én csak egy zaklatott,céltalan kamasz voltam.Ő a fényben élt,én az árnyékban haldokoltam.

Ha tetszik vki,de nem ismered,könnyen lehet,ha megismered,kiábrándulsz belőle.

Te szeretted Őt nagyon,de Ő Téged nem szeretett,s a csillagok egy szeszélyes hajnalon felcserélték a szerepeket:Most már Ő szeret Téged nagyon,de Te Őt már nem szereted.

Akármi is legyen velem,de úgy halok meg,hogy szerettelek Téged:)

Lehet,hogy a könyved rövid,de az én polcomon örökre megmarad.

0 megjegyzés: