CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 29., hétfő

Ha szívem tudna szólni torka szakadtából üvöltene


 
Ha a fű tenne boldoggá ezt a levelet el küldtem volna szerinted 


Én harcolok mert hajt Ámor szívembe belőtt íjj


A holnapot nehéz építeni több száz kilóméterről


A legstabilabb bástya vagy hozzád fogok menekülni


És pontosan ezért ez az én tündérmesém

 
Rájöttem nem kell hogy kívánságokat teljesítő dzsínt láss


Nem vagyok játékos mégis a szintet feljebb tettem 


Mikor nem látod a jót, mert Te azt hiszed, hogy csak rossz van



Én mondtam előre, hogy sok lesz majd a fájdalom

Hát mit vársz mástól, megértél már sok mindent


Aztán melléd bújik, ő, kire talán nem is vágytál


Tudom kiölték az érzést, de Te mindig talpra álltál



csak rád gondolok édes a mosolyod ami éltet.

lehajtottam a fejem ha elmentél mellettem

 
soha nem kaplak meg, mert másért dobban..

.Bár kaptam pár pofont, mégis feláltam
 
Hidd el nem üres az élet, csak ki kell tölteni


Álmomban én csak úszok az óceánban.


sírás kerülget mikor én rád gondolok

 
Hidd el szeretlek remélem emlékszel még

 
mert strici lett a magyar állam és az átlagember a kurvája

 
mert egy bedrogozott ******* azt hitte játék a zsebkése...


mert ki megszült és felnevelt lesz ki egy életen át gyászol


mi a szarnak kell a ********** drog az összes díler bekaphatja



"Egy tavaszi nap,mikor süt a nap,ne gondolj másra csak egy igaz társra"

"Én örökké a barátod akarok lenni,mert legalább igy közel lehetek hozzád."

"Én egy örülten bolondos lány vagyok aki mindig mosolyog,ezért sokan hiszitek azt hogy komolytalan vagyok.De ez nem így van,ha kell komolyabb vagyok mint gondolnátok."

 

0 megjegyzés: