CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 27., szombat

~Nézz rám! mit látsz??Én egy lányt aki él,nevet,de leginkább tudja hogy kell őszintén szívből szeretni:)
~Boldog vagyok,nem is értem, de mintha ráébresztettél volna hogy élek:):)
~Látod hogy vigyorgok?!Ez azért van mert görcsöt kapott a nyakam a legutobbi csoknál..:D(nah jó ez csak poén volt..:P;))


~ Rég nem érdekel már semmi.. hagyatok már békén élnii..
~ Beszéltek össze-vissza.. de minek? szarok az egészre :///
~ Segítséget kértek jó pofiztok.. de hagyjatok békén.. NEM ÉRDEKEL SENKI : ((
~ Tudom hogy ez hülyeség és nem szabad ezt mondanom.. de élni sincs kedvem már :////
~ Mondhattok bármit.. tehettek bármit.. engem már nem érdekel semmi :////



Vagány kislány vagyok ! A cipőmet is egyedül kötöm bee ! ; ))) XDDD :$ [vicceltem]  


Kemény vagyok, mint Tarzan talpa...:lol:


.őrültség volt azt hinnem, hogy ő a nagy Ő..


..amikor együtt voltunk még és nem ment minden jól, azt vártam,hogy szakíts velem.. amikor szakítottál, akkor meg azt vártam,hogy gyere és kérj bocsánatot..de te nem jöttél..


..amióta megszakadt a kapcsolat vele,azóta érzem,hogy hiányzik valami..


..kell a f*sznak a szerelem..


..minek legyek újra szerelmes, hogyha egyszer úgyis mindennek vége van?!


..engem már nem érdekel semmi, csak az,hogy mikor lesz nekem annyi..


.. lehet,hogy rossz irányba változtam,de ezt dobta számomra a gép.


"..És te? Te tudod, hogy mit akarsz?Most közöld velem ha én nem tartozom bele!"  







 

0 megjegyzés: