CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. március 23., kedd

A könyvekben a sztorikban,a filmeken a mozikban...mindenkinek sikerül csak Én maradok egyedül!:S




~Ha belenézel egy lány szívébe.. meglátod azt, hogy mennyit sírt valójában. Látni fogsz titkokat, barátokat, hazugságokat.. De látni fogod azt is, amit (talán) sosem érthetsz meg: hogyan tud erős maradni akkor is, mikor semmi sincs rendben ~



"A gép előtt ülök, és végig rád gondolok. Nézem a képeid, hallgatom a hangod, s észreveszem, szememből könnycsepp csorog. Minden érzés hozzád láncol, bárcsak tudnád, hogy hiányzol..."






Teljesült minden mit kívánni tudtam, melletted mindenem megvan mit valaha álmodtam.
Minden nap jobban hiányzol nekem, nélküled elvesznék azthiszem.










„Megtanultam, hogy várni a legnehezebb, és szeretnék hozzászokni, tudni, hogy velem vagy akkor is, ha nem vagy mellettem.”




„Nyugszik a hajnal, pihen a táj, nem tudok aludni, mert valami fáj.
Téged kereslek, utánad vágyom, mert nem hiányzott így még senki a világon


0 megjegyzés: