CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 17., szombat

Sokszor kérdeztem,
sokszor nem kaptam rá választ,
Sokszor van olyan, hogy a lány másik srácot
választ,
Tudom,
hogy ez így nem jó, meg hogy sz*r érzés,
Nem tudom, mi
történik, egyre nagyobb a kísértés,
De hiába vérzek el, hiába, vagyok vele
őszinte,
Hiába
sírok esténként, hiába, ő szinte Rám se néz,
nevet rajtam, nekem ez fáj,De egy [belső érzet
kitart], és azt súgja muszáj Kitartanom, mert hogy megérik a gyümölcs, enyém
lesz talán,
Majd
együtt nézünk csillagokra, de ez mély talár,
Halvány folt az
egész, lehet, hogy holnap meghalok,
Lehet, hogy elüt az autó, de lehet, hogy
valamit elkapok,Fent leszek az égben, mondom, nem lett az enyém,
Nem értem el a célom,
meg lesz rólam a vélemény,
De ezt nem akarom én se, szeretnék én még élni,
Szeretnék felnőni,
hidd el nem akarok sokat kérni,
Csak pár kitartó barátot, akik majd vigyáznak
rám,
Akik
megóvnak a rossztól, mert ott elég nagy a szám,
De aki ismer, az
tudja, én így érzem magam jól,
Hogy én úgy szeretek élni, hogy mellettem lágy
dallam szól.

0 megjegyzés: