CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 21., szerda

  Figyeld a tekintetem. milyen alattomos ahogy méregetlek, egy szavamba kerül..a tesók vérre mennek..

Má' átb*sztak párszor, én is átb*sztam párat. Szemet szemért, betárazva várlak. Szerelmet akarsz...aztán csak p*nát kapsz...

A retek marad, meg a k*rvázások...ne bízz a csajban úgyis kurják mások..

Mit emészted magad? aki gyenge és megáll az a szemétbe marad..

Megvakít a fájdalom, mint a kábítószerek.

Hééy, vajon hova lettek ez erkölcsök retkesek, mint a toalettek. Manapság vakság lett a bizalom, bekajálom a szerelmet, azt másnap meg kisz*rom..

Belül romlott vagy ~ de szépnek tűnsz

A tini 30 akar lenni, a 30-as meg 20...rossz ha más bőrébe bújsz.



Koromat
kitöltöttem,
boromat
betöltöttem."

"Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak."

"Ne éveket adjunk az életnek, hanem életet az éveknek."

"Olyan fiatal vagy, mint reményeid, olyan öreg, mint a kétségeid. Olyan fiatal, mint önbizalmad, olyan öreg, mint félelmeid. Fiatal, mint a hited, öreg, mint a csüggedésed."

"De erre egy csillag táncra perdült, s az alatt születtem én."

"Torták, rózsák, égő gyertyák,
s néhány szívből jövő kívánság -
Ha elmúltál már ennyi meg ennyi,
nem kell azt úgy a szívedre venni."( LGT)



 

0 megjegyzés: