CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 3., szombat


Hello, most nem tudok beszélni mert bankot rabolok. Ha pénzre van szükséged hívj fel. Ha rendőr vagy nyugi csak vicceltem

Ez egy szerencse SMS, ha továbbküldöd, szerencsét hoz, ha nem, nem. Koko továbbküldte, Jimmy nem...

A rendõrök keresnek valakit: aki jóképü,okos és barátságos. Te biztonságban vagy, de én hova bújjak?

Vágytam rád kivántalak,levetköztem pucérra.Izzadni akartam veled órákig szenvedni.De lekellett mondanom rólad nem voltál bekapcsolva te átkozott szauna

Hallotad, h. a szextöl nö az IQ-d? Gyere át és növeljük együtt az intelligenciánkat!

Az Isten megteremtett engem, mert van szépérzéke, és megteremtett téged, mert van humorérzéke is.

A rendőrség kapott egy hullát nagy ronda fejjel és kicsi pöccsel. Aggódom érted! Élsz még?

Szeretlek, Imádlak, Ágyamba kívánlak, ha nem jössz magadtól magammal cibállak!

Most nem betűkkel, hanem számokkal írom le, hogy mit érzek irántad: 793738535

Mit tegyek te barna fiú, mit tegyek, hogy szeress? Lesz még talán olyan idő, hogy büszke szíved önmagától felkeres!

Reggel nem tudok enni, mert SZERETLEK Délben nem tudok enni, mert SZERETLEK Este nem tudok enni, mert SZERETLEK Éjszaka nem tudok aludni, mert éhes vagyok!

Ez a te szerencse halad < , ami mindenkinek szerencsét hoz az életben. El kell küldened öt kedves embernek, különben elúszik a szerencséd

Olyan béna vagyok matekból! Most is a számokat nyomkodom és betűk jelennek meg! Idejönnél kicsit korrepetálni?

0 megjegyzés: