CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 6., kedd

és mert s űrűn megesik hogy a
játékszer vágyik azután, ki csúnyán kihasználta

Azt adom, amit nem érdemelsz, én tudom, hogy
egy kincs, vagy de engem nem érdekelsz



„Átvertelek téged, úgysem menne másképp, így
lesz mindig, így szép az élet hisz err
ől szól a játék”


„Minden csávó, ugyan azt játssza el, hidd el nincs kivétel. rafináltak vagyok nyugodtan mondhatom, Mondd meg hogy. mér jó, hogy. csak játszol. Tudom, hogy megcsalsz, lehetek bárhol... :D Minden percben érzem,tudom, jól nem a szívem kell. Ti másra utaztok. Ha a világon egy csávó lenne..Én akkor sem kérnék belőle: D Héé csávók csávók. Többé rátok nem várok. Az én véremet többé nem szívjátok: D(8)”

A jót szeretem, a ROSSZBA
SZERELMES VAGYOK! : )

 




Ha arra keresel okokat, hogy ne szeress
valakit, valószínűleg meg is találod azokat; azonban néha meg kell
adnunk magunkat és engedni, hogy a szívünk azt kapja, amit megérdemel..







Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész, de tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég.






  "Ki csak alszik az honnan is tudná, hogy álmodni jó?"

"A sok suttogott hazugság között csak elvész a szó.."

"Gondolj bármit csak ne mondd, hogy egészen más legyek én.."







  A férfiak olyanok,
mint a halak: van agyuk, de a farkuk irányítja őket :D

0 megjegyzés: