CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 17., szombat

'ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír.arcán gördül végig minden, mit a szíve már nem bír.ha sírni látod a bohócot, nyújtsd feléje hűs kezed.legyen tenyered forrás, miben arcát fürdeted!


  '. keresem a feketét a fehérben.keresem a vonalat a tenyérben. . .




~ legurult az égről most a hold, biztosan teljesen tele volt ~




'.te voltál minden, a szívedet szívembe karcoltad..

Nem bírok a véremmel,mindig a party kell,elszórakozom az életem, ez a végzetem!
Bármerre járok én a nagyvilágban,találok ürügyet a szórakozásra,mulatásra, partyzásra,rendes ember én nem leszek soha!


Mindenhol üres üvegek, meg csikkek, fotózd le, mert ahogy buliztunk tegnap, abból írhatsz egy cikket. (:


Szétszakad a fejem kettőt látok mindenből
Behányok a szagoktól nem iszok többet innentől
Mert megint bebasztunk ahogy kellett rendesen
A sárga földig ütöttük ki magunkat mi teljesen
Tudtam hogy másnap kemény lesz az ébredés
Mert egész este nyomattuk a segg részegen brake-elést



"Ma este végre a sarkamra állok, az lesz a program, amit én akarok"


"Egy ilyen lánynak a discoban a helye, ahol a srácok táncra hívnak"


"Ne kérje senki, hogy otthon üljek, mint egy rendes lány az iskola után"
"A hétköznap csendjét és szürke magányát
Megtöri újra a buliremény"



"Mindenhol jó, ahol hangosan lüktet a hangszóró..."  


"Ma este semminek nem szabok gátat első a szórakozás minden más várhat."

"Mindenhol üres üvegek, meg csikkek, fotózd le, mert ahogy buliztunk tegnap, abból írhatsz egy cikket."

  

0 megjegyzés: