CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 3., szombat

Múlt éjszaka azt álmodtam, hogy megettem öt kiló vattacukrot, és amikor felébredtem, nem volt meg a párnám.

Én mindig is egy álmodozó lány maradok, hiába tudom, hogy az élet kegyetlensége az összes álmomat romba fogja dönteni. Mégis remélem, hogy a legjobban őrzött álmom valóra válik. Ez az, hogy megtaláljam a boldogságot...

Isten először a férfit teremtette meg - de csak azért, mert szüksége volt egy piszkozatra a mestermű előtt.

Még jó, hogy ilyen jó a kapcsolatunk! Te úgy csinálsz, mint aki nem csókolózik, én meg úgy mint aki elhiszi!

A mai fiatalság azt hiszi, hogy ha trágárságokkal tűzdeli tele a mondanivalóját, akkor azzal egyénivé válik... de mekkorát tévednek a nyomorult kis *****k!

Pattanásaim számából ítélve vagy második serdülőkoromat élem vagy kezd nagyon aggasztóvá válni a szexuális életem hiánya...

...és rohanj, és táncolj, és ugrálj, és üvölts, vagy csinálj bármit, csak lássam rajtad hogy élsz!



azt is tudom, hogy minden eddigi életemet azzal töltöttem, hogy téged kerestelek. Nem olyat, mint te vagy, hanem téged, mert lelkeinknek találkoznia kellett.

Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész, de tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég.

Az igazi szerelem felemel, és mindig többre sarkal. Lángra lobbantja szívünket és békét teremt az elménkben... te ezt tetted velem

Már nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igazi szerelem volt. És ha egyszer a távoli jövőben találkozunk az új életünkben, boldogan fogok rád mosolyogni, és majd eszembe jut, hogyan hevertünk a fák alatt, miközben megtanultunk szeretni!

Egyszer már elveszítettelek, másodszor is megtudom tenni, ha ez az egyetlen amit igazán szeretnél...

Meredek viharos utat kell együtt bejárnunk. Ha együtt maradunk megvédelek. Ígérem.

Tudod, hogy szeretnék neked megadni mindent, de nem lehet...mert üres vagyok.


Azt mondják az igazán jó dolgokra megéri várni. Remélem tényleg.

Lehetsz akármilyen bolond, így fogadlak el, amilyen vagy. Így szeretlek, ahogyan vagy.

Mosolyogni annyi, mint magunkról elfeledkezni mások kedvéért.

Boldogok, akik tudnak elhallgatni és meghallgatni, mert sok barátot kapnak ajándékba és nem lesznek magányosak.

Add a kezed, mert álmodok.Add a kezed, mert itt vagyok.Add a kezed, mert meghalok!!

A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom.

Nem az rendített meg engem, hogy hazudtál nekem, hanem, hogy többé nem hiszek neked...

A világ leglassabb folyamata: gondolatokkal hatni az érzelmekre..

Lehet, hogy Te mást találtál akivel most boldogabb vagy, de soha senki másnak nem lehetsz az, aki nekem vagy!

Menekültem...próbáltam futni álmomban, de nem léphettem...Hát mit tegyek, ha a préda megint én lettem...

0 megjegyzés: