CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 18., vasárnap

Persze
hogy barátok maradhatunk, csak ne hívj fel.

Nem vagyok híve a válásnak; az özvegység híve vagyok.

Fehérneműt
mindennap tisztát veszek fel - péntekre már hét van rajtam.

Először
a jó hír: betegséget fogunk elnevezni magáról ...

Nem mindegy
hogy mire fekszel: Nedves kőre vagy kedves nőre...

Bár zsenik
vagyunk, de néha mégis botlunk, ha lábunk négy is. (egy ló)

Szabad
országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit
szabad.

A
vadászat olyan sport, amit a nép választott képviselői útján gyakorol.

Jöttem,
láttam, és most nem győzök bocsánatot kérni.

A házasság olyan
bűn, hogy még az egyház is megtagadja a feloldozást.

Reggelizni
mentem, ha nem jönnék 12:30-ig, akkor ebédelni is.

Mondd neki,
hogy ********** elfoglalt vagyok - vagy fordítva.

Csak biztos napokon
szerelmeskedj! Amikor a férj úton van!

Barátok jönnek, mennek...
az ellenségek gyűlnek.

A fiúk olyanok, mint a golflabdák; lyukról
lyukra járnak, de nem mindig
találnak bele...

A szerelem
először csak óhaj, majd sóhaj, és végül: Ó, JAJ!

Ha anyósod
csókol, gondolj arra, hogy Krisztus is szenvedett!

Olyan hideg
volt, hogy egy ügyvéd a saját zsebébe tette a kezét!

És akkor a
királyfi merőlegesen fókuszálódott a királykisasszonyra...

Egyél
tehénszart - tízmilliárd légy nem tévedhet! xD

A világnak több
szerény zsenire van szüksége. Olyan kevesen maradtunk.

(Oscar Levant)

Az agyam a második legkedvesebb szervem.

(Woody Allen)

A pénz jobb, mint a szegénység, már csak anyagi
szempontból is.

(Woody Allen)

Ma kezdődik életed hátralevő része.

Nekem
úgy tűnik, az élet elég hosszú, csak nem elég széles.

Az egyetlen
baj a semmittevéssel, hogy sohasem tudod, mikor végeztél.

Szeretem
a munkát; lenyűgöz. Képes vagyok órákig ülni és nézni.

Pompás aranyóra. Büszke vagyok rá. Nagyapám a halálos ágyán adta el nekem.

(Woody Allen)

Nehéz elhinni, hogy valaki
igazat mond, ha tudjuk, hogy mi az ő helyeben
hazudnánk.

Agy -
az a szerv, amellyel azt gondoljuk, hogy gondolkodunk.

Régebben ateista voltam, de azután megismertem
Magamat ...

Azt mondjak a szerelem vak. Talán
ezert olyan aktívak a férfiak a kezükkel.

Az értelmiség előtt 2 út áll: az
egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan.

Kedvenc sportom a kétszáz női mell ...

A
női nemmel ne foglalkozz!! Csak a női IGENnel!

Ha valamiről
kiderül, hogy érdemes volt, akkor majdnem biztos hogy kiderül,
hogy
  közevolt a szexhez.

Mai álmomat úgy definiálom, hogy de fini álom.

Krisztus
meghalt a bűneinkért, hat ne okozzunk neki csalódást!

Az életben
csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Ez csak
egy hologram! Figyeld: belelövök, és ... a FRANCBA!

Vetkezz
csak, gyónni ráérsz később is....

BIOSEX: fűvel-fával ...

Milyen aranyos a
kisfia! és mondja, le szokott jönni néha a csillárról?

Csak a hülyék agresszívek. Elhiszed, vagy
kiverjem a fogaid?

Ha megdobnak kővel, dobd vissza kettővel.

...
Azt hiszem jobban vitatkoznál, ha a lábam a szádban lenne...

A nősülés marhaság.
Ha valaki egy pohár tejet akar inni, nem
érdemes az egész tehenet
megvenni.

Az egypúpú tevét az különbözteti meg a kétpúpútól, aki
akarja.

Gilette - ennivalóan finom! ... vagy megint összekevertem?

Nem akarom elhinni, hogy 100000 sperma közül te
voltál a leggyorsabb.

Karácsony törölve! József bevallott mindent.

Amióta AIDSes vagyok, döglenek utánam a nők.

0 megjegyzés: