CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 9., péntek

Amikor kislány voltam, valóban komolyan azt
hittem, hogy a fák meg a
virágok ugyanolyan lények, mint a madarak, vagy az emberek. Hogy
gondolkozni tudnak, és beszélgetni is szoktak egymással. És hallanánk
is, hogy mit beszélnek, ha igazán megpróbálnánk. Csak el kéne
távolítani a fejünkből minden egyéb hangot, egészen csöndben kéne
maradni, és nagyon erősen figyelni. Néha még most is azt hiszem. Csak
soha nem tudunk elég csöndben lenni..



  Siker addig létezik, amíg valaki el nem cseszi. A kudarc pedig örök.
Én már csak ilyen vagyok. Hiszek az emberekben. Nem vagyok cinikus és
nem célozgatok aljas módon. Inkább hiszem, hogy jó az ember. Maximum
újra meg újra csalódok bennük.



A rossz hír gyorsan terjed, míg a jót sosem siettetik.
Az kényszerít rossz döntésre, ha a fájdalomtól való félelem motivál.


Evolúciós késztetés, hogy törődünk azzal, aki fontos nekünk, és evolúciós késztetés az is, hogy leszarunk mindenki mást.
Az ember nem azért tapintatos, mert az olyan jó dolog, hanem egyszerűen
azért, mert van benne némi alázat. Mert jól tudják, hogy követnek el
hibát, és tudják, hogy a tetteiknek következményei vannak.

Aki meg mer szegni egy rossz szabályt, az az igazi hős.


- Az idő mindent megváltoztat.- Mindenki ezt mondja, de ez nem igaz. Csak a tettek hoznak változást. Ha nem tesz semmit, nem változik semmi.
Maga látja a valódi világot, és látja azt is, hogy milyen lehetne. Csak
azt nem látja, amit mások látnak, az óriási szakadékot a kettő között.



Létezik egy általános igazság: mindenki hazudik. A változó csak az, hogy miről.


Ha nem tudod, hogyan kell hazudni, azt sem tudod, hogy mikor hazudnak neked.


Erről szól az élet: szobák sorozatáról, és az ezen szobákban rekedt emberek határozzák meg leginkább az életünket.


Inkább élem az életem közel a madarakhoz, mintsem arról álmodjak, hogy szárnyaim nőnek.
Nincs jobb orvosság a boldogságnál. Maximum a nevetés.
Dr. House :)






"Jó lányként eltaszított, bizonyítani akartam, hogy mit veszít, álarcot húztam, rossz lány lettem...kellettem...miért?"

"A rosszlányok kellenek, a jók nem...rendben. Inkább elfeledlek, de akkor sem változok."

"Megtaláltalak, nem engedlek el, de egy rossz lány miatt kibontakoztál a karjaimból. Vele mentél."

0 megjegyzés: