CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 15., csütörtök

Amikor mosolyogsz szeretlek...When you smile i love you

Amikor mosolyogni látlak úgy érzem szerelmes vagyok....When i see you smile i feel i love you


*..Megtörtem nem vagyok már erős és ezért csak én vagyok a felelős..*

*..Én mindenkinek segítek és közben magamat töröm szilánkokra..*

*..Engem senki se hallgat meg de én mindenkit hallgassak meg ez így nem megy..*

*..Nem tudom tovább mutatni hogy erős vagyok és ezért darabokra hullok..*

~Úgy érzem mindent tudok rólad, mikor mosolyogsz és mikor sírsz mögötte..

~Mikor rám mosolyogsz olyan őszintének tűnik, olyan profinak, majdnem elhittem,hogy igazi..

~Én ismerem az álmosoly összes titkát,és azt is tudom,hogy te nem mosolyogsz szívből igazán..

~Mosolyogsz,de a homlokodra van írva,ez csak egy álarc

~Különleges személy vagy,vagy én vagyok az mert tudom mikor valódi a mosolyod??

0 megjegyzés: