CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 10., szombat

"Ott állunk. Némán, hallgatagon, egymással szemben.Ereinkben mintha jégdarabok úszkálnának, de ennek ellenére azt érezzük:hamuvá égünk.Ahogy egymásra nézünk meglátunk valamit.Valami furcsát, valami ellenállhatatlant a másikban.Csak nézzük egymást igéző tekintettel, és úgy telt az idő,mintha minden perc csupán a másodperc töredéke lenne.Én leblokkoltam.Igen, az a bizonyos filmszakadás.Kiejtettem a kezéből a képét, majd egyszerre nyúltunk érte.Meglátta magát a képen és a keret sarkában azt a kis sorocskát,amit reméltem hogy nem vesz észre. De. Észrevette. És elolvasta. -"Az álmom.A szuperhősöm."- felirat ott fityegett a sarokban. Azt hittem menten összeesek.De ekkor történt valami.Rám nézett, rám mosolygott, majd megcsókolt.És éreztem! Mindkettőnknek egyszerre vert hevesen és lassan is a szíve. Becsöngettek.Kivesz a táskájából egy borítékot, ideadja nekem, majd siet az órájára. Kinyitom a borítékot.Egy kép van benne.Rajta pedig én. Meglepődök. Akarva-akaratlanul megfordítom a képet, és egy kis sorocskát veszek észre a bal sarokban.-"Ő az életem. Ő a lételemem." 


Tudod mi az szeretni valakit?
és ha kérdik büszkén letagadni,
minden utcán őt keresni,várni
S ha jött közömbös arcot vágni!
Befoglalni este imádba,
S azt mondani sose gondolsz rá!
Értékelni,becsülni gondolatban,
S lekicsinylően megítélni szavakba.
Nem sírni,mintha nem is érdekelne,
Elaludni könnyel a szemedben.
Mosolyogni,bár a szíved ég,
Tudod mi ez:-dacos női büszkeség!


Az igazi csajok nem tökéletesek,mert a tökéletes csajok nem igaziak..
Nem boldog vagyok hanem vidám.Ez nem ugyanaz.
A boldog lánynak nincsenek gondjai.
A vidám lánynak vannak, csak megtanulja hogyan kezelje őket.


Mosolygok, mert a testvérem vagy és kacagok, mert nem tehetsz ellene semmit!:)

0 megjegyzés: