CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 9., péntek

"Lássuk be, a rossz fiúkra bukunk. A csibészekre, ebadtákra. Akik sosem javulnak meg, de mindig ebben bízunk. Mindig átvernek, így sajnos sosem unalmasak. Á, dehogy változnak! Kicsit még meg is aláznak. Várni kell rájuk."
*Tisza Kata*

"Te vagy a jó fiú, aki a rosszat játssza, vagy te vagy a rossz fiú, aki a jót játssza?"

"Nincsenek jófiú - rossz fiú választási lehetőségek. eddig sem voltak...vannak döntések, és következmények."



"Először megtűrnek téged, később nevetnek rajtad, aztán harcolnak ellened... majd győzöl." :D  


Labirintus az életem most ezt húztam ez lett az én tételem...létezésem végére
talán kijutok majd belőle.*

Már megint csak játszol a mászókán mászol.Nem figyelsz a jelekre s teszel az emberekre.*



Fáj a boldogság? átölel a sötétség?
Asszem igazad van, amit csinálok görénység
Mit bánom én, már én lesz*rok mindent
Napról napra egyre üresebb leszek itt bent.(8)
 



  ~ Sok ember fog ki- és besétálni az életedbe,
de csak az igaz barátok hagynak lábnyomot a szívedben.~ (Eleanor Roosevelt) 

0 megjegyzés: