CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 16., péntek

"Momentán lehet, hogy jobb Neki, hogy nincs a közelemben. Széttépném. Azt hiszem." 


"Megtanultam, hogy addig vagyok boldog, amíg ezek az idióták mellettem vannak. Ők a barátaim, velük a legjobb hangosan felnevetni..." (ez nagyon jó *-*)


"A lány dolga, hogy szép legyen. A srác dolga, hogy büszke legyen a lányra."

"Az ősz egy második tavasz, amikor minden levél virággá változik."

"Úgy csókolta őt ahogy engem szokott..." =(

"Az életben nincsenek kudarcok, csak leckék, amiket meg kell tanulnom..."

"Nem tudta, mi a boldogság, amíg meg nem nősült, aztán pedig már késő volt." :D

"Az alvástól megéhezem. Az evéstől elálmosodom. Az élet szép."



"Hátha majd nem látja senki, csak én, hogy mennyire szép, hogy mennyire más ez az arc, ez a hang, ez a szem, ez az orr, ez a száj!"


  "Azt hittem a fiúk mind egyformák, de tévedtem, egyik rosszabb, mint a másik." :D


"Az ember sorsa a szívétől függ, mert mindennek lehet parancsolni, csak a szívnek nem." -Lin Yutang-

"Ha a szívünket irányíthatnánk az eszünkkel, kimaradnánk a legjobb dolgokból.
  



 


0 megjegyzés: