CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 7., szerda

Csak az győz, aki tudja, miért harcol és szilárdan hisz is az ügyben.


Csak egy szó, egy nyitott kéz, egy mondat kell. Egy félmosoly biztatás, hogy ne add fel.

Várni a legjobbat, de felkészülni a legrosszabbra.

Úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodom, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják.

Belül zokogva ordít a szív, kívül mosolyra húzódik az ajak...

Az élet megtanít hogyan szeress, de, hogy hogyan felejts ez a legnagyobb bölcsek se tudják..

Két olyan ember, akik szakítottak soha nem lehetnek már barátok…ha mégis, akkor még mindig szerelmesek, vagy sosem voltak azok.

A szerelem olyan mint a mennyország, de úgy is tud sebezni, mint a pokol.

Vigyázz magadra, sose felejts el, mert a mi barátságunk nekem örökre kell...

Én sem a múltamban, sem a jövőmben nem élek. Csak jelenem van, engem az érdekel. Ha mindig a jelenben tudsz maradni, boldog leszel. (...) Mivel mindig csak az a pillanat létezik, amiben éppen él az ember.

...mint csengőt váró gyermek, úgy izgultam, s mikor megláttam, hogy jössz, feléd rohantam.

Ha a düh és az adrenalin egyesül, emberfeletti erejű vadállattá változtathat egy embert.

Nincs szükséged jelmezre és szuper erőkre ahhoz hogy az én hősöm legyél.

Mikor azt hiszi az ember, hogy sínen van és célba ér. Akkor hullik minden darabokra szerteszét.

A rendes lány csak akkor gombol ki néhány gombot, ha nagy a hőség.A rosszlány kigombol néhány gombot, és rögtön nagy a hőség.

Én azon gondolkodom, hogy fogunk-e még egymásra mosolyogni...

0 megjegyzés: