CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 1., csütörtök

„Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént.”




„Sose felejts el mosolyogni. Még akkor sem, amikor szomorú
vagy. Lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba.”




"Mindig az az erősebb, aki nem tombol, hanem
mosolyog."




,,Aki nem szeret, az a mosolyodat is gyűlöli. De én azt
mondom: Aki a mosolyodat gyűlöli, az jobban szeret, mint bárki, csak fél téged
szeretni, gyűlöl szeretni, de eközben epekedve vágyódik utánad."




”Hatalmas fegyver a mosoly; még a jeget is megolvasztja.”




"Ne légy morcos. Sosem tudhatod, ki szeret bele a
mosolyodba."




”Ha csak egy mosoly van benned, azoknak add akiket
szeretsz.”




”Ha egy egész napot végig akarsz morcoskodni, azon muszáj
mosolyogni.”




"Szinte lehetetlen úgy mosolyogni, hogy attól ne
érezzük jobban magunkat."




"A világ olyan mint egy tükör, látod? Mosolyogsz, és
a barátaid visszamosolyognak."




”A világ mindig vidámabbnak látszik egy mosoly mögül.”






Boldog vagyok, mert nem kell veletek foglalkoznom...
Nem érdekel már, hogy mit csináltok, mert én így vagyok boldog...



Már nem születik mese abból, ha látlak, csak néma nevetés,
hogy miért volt nekem sok, ami vagy, most meg kevés..."




„Csak úgy tudod a saját életedet élni, ha nem foglalkozol azzal,
amit mások mondanak rólad.”



A legszebb dolog a női szeretet és ezért kell a legjobban
megküzdeni!



A férfi jutalma a nő; a nő jutalma az a tudat, hogy ő a jutalom.



“Milliók vágynak halhatatlanságra,
de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.”



 "Uralod, ha elengeded! Eléred, ha nem kergeted!
Tiéd, ha már nem akarod! Megtalál, ha nem kutatod!"



Ne hidd, hogy szerelmed
térden állva kérem én. Bár szívem érted ég, koldulni büszke még!

~Te azon rágódsz rád gondolok e most,én meg azon mi legyen a vacsi..;):D


~Nekem nem sírj többet!!Lesz*rom!!!Eleget sajnáltam magam, most már unom, továbblépek..:D


~Mire vagy kíváncsi??Arra,hogy szeretlek e még vagy arra,hogy nagy ívbe lesz*arom mit akarsz..;)

0 megjegyzés: