CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 14., szerda

Legyél hülye mert én is az vagyok
Legyél hülye mert a hülyék gazdagok
Határtalan az én hülyeségem
Ez az egyetlen jó képességem
Hülye vagyok nincs mit tenni
Hisz nem is olyan rossz hülyének lenni
Én másképp látom a világot
Ha kedvem van kiáltok
Az őrültség határán állok
Ha becsukom a szemem szállok
Ha kedvem van kiáltani sem félek
Testemben él egy vadóc lélek!!! =)"



°Bárhol élsz a Földön, lesz egy közös
éjszakánk! *.*



Elfelejtett volna?Vajon gondol néha Rám?És hiányol is tán?Vagy azt már elfelejtette,hogy belopta magát a szívembe???Talán másnak bókol?S Rám már nem is gondol?De ha szeret ,el nem felejt!!!!! <3 


~Ostobának kell lennie annak a férfinak, aki nem veszi észre, ha egy nő boldog a közelében.
~De tudnod kell, mikor szemedbe néztem, én egy világot láttam, és azt hittem, hogy ott megtaláltam, végre azt amit vártam..



  

0 megjegyzés: