CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 6., kedd

" cigimet gyújtom, azt távozom, ha más lesz a helyzet én is változom.."


Kék szem, gyönyörű mosoly, szőke haj, mindig így képzeltem el a szőke herceget, de ha most idejönne jól megverném hogy mi a francért késett ennyit?!




Egy napon, majd arra ébredsz, hogy senki sem lesz melletted... és akkor, majd kénytelen leszel változtatni, nem mások miatt, hanem saját magad miatt, mert ha továbbra is így folytatod, magadra maradsz...





*Magamra hagytál, mint egy kisgyereket az anyukája az oviban...


*JObban sz
szükségem lenne most rád, mint eddig bármikor...

*Egy napon, majd rájössz, hogy nem érte meg a szenvedést miatta...

Nem. Már nem haragszom. Csak még minden reggel veled kelek, és este veled fekszem.
~Nem vagyok egy naív kislány, aki vattacukrot majszolva ül egy rózsaszín felhőn. Én csak egy törött szárnyú angyal vagyok a vizes aszfalton, aki még várja a szivárványt. ~






Mert a nézése az mitől zavarba jövök,a csókja mitől a fellegekben járok s a szíve mit az én szívemben örökre őrzök...*

0 megjegyzés: