CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 21., szerda

Nem leszek egy bábu mit kedvedre mozgathatsz, már nem az a kislány vagyok, kit egy jó szóért meg kaphatsz...

*Az élet olyan mint a póker, mindig igazat kell mondani, a többiek azt hiszik majd, hogy csak blöffölsz s a végén a játszmát te nyered..

*Te már számomra nem az éltető gyógyszer vagy, hanem az azonnal ölő vegyszer....

*Kislány vagyok még, de nem naiv mint rég, és nem hiteted el velem még egyszer, azt a mondatot, hogy: - "Nekem csak te kellesz.."

*Úgyis csak röhögök rajtad, de örülj én ezt nyíltan vállalom

*Régen mindig egy szőke hajú, kék szemű hercegről álmodoztam. Mára rájöttem, hogy nem a hajszín és szemszín a lényeg. A lényeg ott bent van, bent a szívben.

*Lehet, hogy a mesék mégis csak valóra vállnak? Csak éppen nem pont, úgy ahogy te elképzelted. Sokkal jobb lesz, mint azt bármikor is gondoltad volna.

0 megjegyzés: