CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. április 18., vasárnap

Robert Pattinsontól:)

He was the man that I wanted the most...Ő volt az a férfi akit a legjobban akartam

As he reached for my arm I gave him my handahogy ő nyúlt a karomért én úgy adtam a kezem



  Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem
áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a
kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a
munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak
élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is,
ha néha elbizonytalanodással jár.

Arra lennék kíváncsi, mi történik, ha visszajön az ember - meghalsz,
aztán visszajössz, és elmondod mindenkinek, milyen. "Hé, figyi csak,
meghaltam, de már elmúlt. A halál elég béna dolog. Szerintem senki se
izgassa magát miatta."
Csak
nagyon kevesen voltak olyanok, akikről úgy gondoltam, megéri velük
tölteni az időt. Nem szeretek telefonon beszélgetni, nem igazán akarok
kapcsolatot fenntartani olyan emberekkel, akik nem akarnak időt szánni
arra, hogy velem legyenek. Így is sokszor úgy érzem, csak az időmet
pazarolom, úgyhogy inkább csinálok valamit ahelyett, hogy bizonyos
emberekkel lógnék, vagy csak beüljek valahova és beszélgessek



0 megjegyzés: