CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. február 23., kedd

vegyes:
elszaladnak a régi álmok, de nem tartom MÁR fontosnak,hogy utánuk szaladjak...

Lehet, hogy már letértem a sárgaköves útról, és már Quasimodo, a szörnyeteg harangozó, magára rántotta a harangot, és Hófehérke örökre ott fog feküdni az üvegkoporsoban, és lehet, hogy Hamupipőkére nem illik az üvegcipő, de attól én még hiszek a mesékben és az álmaimban...
Várom a szőke herceget fehér lovon, játszom a hercegnőt, aki nem lehet boldog...

A hazug ember büntetése nem az, hogy nem hisznek neki, hanem az, hogy ő sem tud hinni senkinek.

a neverending dream ~ egy végtelen álom

-Ready or not- Here I go.-Aki bújt aki nem, megyek. :]

Azt mondták flegma vagyok - de
leszarom...!

Írok valakinek aki nem is várja,ki könnyes szemem álmában sem látja!Írok,ha megtiltod,ha össze is téped,de jusson eszedbe:szeretlek téged!!!!!!!!

"Van egy szív... és egy másik... egy fiú és egy lány... barátok... de a lány többet érez... boldog mikor vele van... a szíve lángol mikor a fiú elmegy... szomorú és sír... a fiú talán gondol Rá... talán szereti? A lány várja... talán Ő is Rá vár... talán szomorú is... titokban egymásért élnek... és egymásért halnának meg... boldogok lehetnének... de miért nem kérdezik meg egymástól???... talán félnek... félnek, hogy vége lesz a barátságuknak???... de így csak szenvednek... üres az életük... 'fáj viszonzatlanul szeretni valakit, de a legfájdalmasabb úgy szeretni valakit, hogy sosem vesszük a bátorságot elmondani az érzéseinkat neki...' Éreztél valaha hasonlót???"

"Barát voltál?Vagy csak úgymond kihasználtál?Csalódtam benned s ezt én sajnálom..."

Sajnálom, hogy ha fájdalmat
okoztam neked, és így okot adtam arra, hogy kételkedj benne, mennyire
fontos is vagy nekem..

0 megjegyzés: