CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. február 27., szombat

hercegnős:

~Tegnap én voltam a hercegnő, ő pedig a herceg.Az a baj,hogy a valóságban ez nem így van.Egy napig tartott.Múlandó volt..~♥



~Miért akar minden lány hercegnő lenni?.. ha belegondolunk csak kevés igazi herceg létezik..~♥

~...Minket vár a világ bársony egeken ringat, téged hívlak te szép hercegnő halld a szív szavát...~♥

~ Tündérmesék hercege eljött, hogy hercegnője legyek..~♥


~Te leszel a herceg és én leszek a hercegnő Ez egy love story,baby csak mondj igent..~♥

~Csak egy álmot akart, amiben van hercegnő és herceg, de ne így tervezte, hogy végül minden az ellentétévé válik.~♥


~A tündérmesékben a hercegnő megcsókolja a rút varangyot, és az daliás herceggé változik. A való életben viszont a herceget csókolja meg, aki pedig rút varanggyá változik~♥


~Mert a király korrupt, a hercegnő a k**va..~♥

Nem vagyok hercegnő és ez nem egy tündérmese, ez nem Hollywood csak egy kicsi város, álmodoztam mielőtt elmentél és cserbenhagytál.. de most már túl késő,hogy eljöjj értem a fehér lovadon.

Én csak egy hercegnő vagyok a rocksztárok korszakában.

A tündérmesékben a hercegnö megcsókolja a rút varangyot, és az daliás herceggé változik. A való életben viszont a herceget csókolja meg, aki pedig rút varanggyá változik.

Hogy létezik-e a mesebeli herceg vagy hercegnő? Háh! erre egyszerű a válasz: IGEN.Létezik. Hogy hol? vagy hogy Ki az?...Én nem tudhatom.Ha megtalálod az IGAZIT, nincs más, CSAK Ő... na ő a Te mesebeli herceged vagy épp hercegnőd..

Ilyennek szeress amilyen vagyok: magasnak,nagydarabnak és fogszabályzósnak.Persze ha tényleg szeretni akarsz,és nem csak egy lehetőség vagyok.Én ilyen leszek kívülről,ha ilyennek akarsz látni,de ha akarod lehetek csodálatos hercegnő és akkor már nem kell foglalkozni a külsőségekkel,mert csak az számít,hogy kik vagyunk belül,a lelkünkben.Ha nem akarod látni a lelkem,akkor ne akard látni a külsőm se,mert akkor neked örökké csak egy átlagos barna hajú lány leszek..

Csak egy álmot akart, amiben van hercegnő és herceg, de nem így tervezte, hogy végül minden az ellentétévé válik.

Miért akar minden lány hercegnő lenni?! Ha belegondolunk, csak kevés igazi herceg létezik!

Volt egyszer egy Herceg és egy Hercegnő.A Hercegnő elvesztette a Hercegét mielött elmonhatta volna hogy milyen fontos neki és hogy ő jelenti neki a világot.Ha szerelmes vagy mond ki ne titkold,ne szégyeld mert lehet hogy mire összeszednéd a bátorságod addigra akinek mondanád nem halja már.


Tündérmesék hercege eljött, hogy hercegnője legyek.

Te leszel a herceg és én leszek a hercegnő. Ez egy love story,baby csak mondj igent.

0 megjegyzés: