CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. február 22., hétfő

"Épített maga köré egy várat...egy várat melytől erősebbnek érezte magát.Egy várat hol ő maga is megpihenhetett.Egy várat melyről azt hitte soha el nem dőlhet.Egy várat hol álmainak élhet.Egy várat hol fájdalom nem létezik.Egy várat egy erős várat.Egy várat mely az évek során meggyengült.Egy várat ami szépen lassan romokba terült.Egy várat melyről azt hitte megvédi majd őt.Egy várat...de ez a vár sajnos túl gyenge volt az élet ütéseihez.Egy várat mely szép lassan összedölt..."

Nem tudom, mit szerettem benned így. Nem tudom kiragadni, elmondani, de ha rád gondolok, még mindig ugyanúgy fáj. Pedig nem tegnap történt.

Azt hiszem, eltévedtem. Ő nem az én hercegem, és ez nem az én mesém. Szeretlek én, még ha nem is vagy enyém.


3 dolog van amire minden lánynak szüksége van az életében:ALKOHOL: hogy erősebbé tegyeSZERELEM: hogy gyengébbé tegyeés LEGJOBB BARÁTOK: hogy felszedjék Őt amikor alkohol és szerelem miatt a padlón van.

Te vagy az első, kinek hinni tudtam, te vagy az első, kinek nem hazudtam. Te vagy az első, kit szívből szeretek, te vagy az első, kit sohasem feledek

"Mert nevetni csak az tud igazán aki eleget sírt..."

„Hallotta távolodni a lépéseket, hallotta halkulni a zörgést, és nem fordult arra, hogy utánanézzen. Minek? Nem szabad utánanézni annak, ami elmegy. Az időnek, az életnek, az embereknek. Nem szabad. Elmennek úgyis, ha eljött az idő. És az ember egyedül marad.”

"...egy olyan világban, ahol automatából vesszük fel a pénzünket, hogy ne kelljen bankpénztárosokkal
bajlódnunk, ahol végig lehet sétálni egy zsúfolt utcán anélkül, hogy bárkinek is a szemébe néznénk, és ahol a telefonod tudakozó hívásakor is számítógépes hang felel kérdéseinkre, bizony jó esély van arra, hogy az ember a tömeg kellős közepén is magányos legyen..."

0 megjegyzés: