CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. május 17., kedd

Nem tudom
még meddig állok,de már egy ideje remeg a lábam..gyerekként hogy
felnőjek azt vártam,most felnőttként azt hogy gyerekké váljak,emlékszem
még mikor homokozóból mászókára,most meg tegnapról maradjak meg mára....

Az élet nem fáj, egészen addig, míg el nem kezdesz azon agyalni, hogy
mennyire megváltoztak a dolgok, hány embert vesztettél el, és hogy
mennyi volt ezek közül a te hibád. ..

Elgondolkoztam. És arra jutottam, hogy ahhoz hogy jó csajok legyünk nem kell 50 kg lennünk.. lehet egy 80 kg lány is vonzó. ha akarjuk bárkit meg tudunk hódítani, csak akarni kell, csak egy szép pofi kell hozzá és jó duma. Nem kell 50 kg lennünk. Lehet, hogy egy 80 kg lánynak nagyobb a kisugárzása, mint egy 50 kg- nak és vannak olyan pasik, akiknek nem csak az számít, hogy minden nap tökéletesnek tűnjünk, egy jó humor is elég. Szóval bárkit meg tudunk hódítani csak akarni kell!


  Vannak álmok, melyeket nem érhetsz el, és vannak álmok, melyeket remélned kell. Vannak álmok, melyek valóra válnak, és van, aki minden álmot valóra válthat.

Love me? Great. Hate me? I’ll survive. Think I’m ugly? Don’t look at me. Don’t know me? Don’t judge me. Think you know me? You have no idea.
Szeretsz? Nagyszerű. Gyűlölsz? Azt hiszem, túlélem. Szerinted csúnya vagyok? Ne nézz rám. Nem ismersz? Akkor ne ítélkezz. Azt hiszed, ismersz? Szerintem fogalmad sincs, milyen vagyok.

People who don't know me think I'm quiet.. but those who know me wish I would shut up
~ Az emberek, akik nem ismernek, azt hiszik valójában csendes vagyok.. de akik ismernek, azt kívánják: bárcsak néha csendben maradnék :D 

0 megjegyzés: