CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. augusztus 25., csütörtök

Tumblr_lqh2y4qmwx1qdnbymo1_500_large


Minden egy reggelen kezdődött el...mikor elindultam a suli felé ki az utcánkból megláttalak 
Téged ahogy ott csak álltál és vártál..Hirtelen úgy éreztem a szívem a torkomban dobogott,de 
erőt vettem és elindultam feléd,szépen nyugadtan... Majd ott teremtem melletted.
Azt mondtad rám vártál és 3puszit nyomtál az arcomra...amit sose szoktál...
Az út felénél Te csak úgy snaszból megfogtad a kezem.szerintem akkor 10m-ről és lehetett hallani
a szívem kalapálását...végül a suli elött!féltem,hogy mikor odaérünk elengeded a kezem,de nem tetted.
sőőt még jobban magadhoz húztál.Nagyon boldog voltam.Órák után megvártál pedig nekem 7órám volt aznap.
Együtt mentünk haza.A házunk elött megállt egy csókot adott és elmondott mindent...
Nem csak én éreztem az eltelt hetekben többet iránta hanem Ő is...nem csak én álmodtam róla
napokon keresztűl hanem Ő is...Nem csak én láttam úgy a világot,hogy minden gyönyörű hanem Ő is...
Azt hiszem ezt lehet igaz szerelemnek nevezni...:$

0 megjegyzés: