CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. május 24., hétfő

"barátságról"


Probléma? Nem árt, legalább megtudom ki az igaz barát..

Na most legyen nagy a szád, vagy tán nem vagy már barát?
Barátság...Igen nekem megadatott ez a szamárság.. :)
Nem kell egyedül élned a világban,ott van a testvéred! ♥

...De ahogy látom te nagyon nem vágod,hogy aki elfordul az nem is volt a barátod...
Hol vannak a barátok kikért sokszor tűzbe mentem? hová tűntek el? mondd meg hol rontottam el...nem találok hibát, pedig át néztem ezerszer...
"Ha nem számíthatsz valakire, amikor bajban vagy, akkor az nem is barát."
"A barátság sokszor éppen az ellentétekből szövődik."
~A barátság az, ami fontosabb a saját egódnál.de látom nálad ez nem így van

Unom már,h akármikor szükségem volna rád,te épp nem érsz rá.....

Az fáj a legjobban ,hogy szükségem lenne rád ,de te nem érsz rá.....
.Te nevezed magad barátnak? Én inkább másnak neveznélek..*

Köszönöm szépen, jól vagyok...velem minden rendben.
Lehet, hogy benned van a hiba nem bennem ;) 


"Figyeljetek létezem! Fogja már valaki
a két kezem."
"Nekem a barátok okozták a legnagyobb meglepetést életembe."

~ Segítséget kértek jópofiztok.. de ha nekem van bajom.elszaladtok

én nem tartozom senkihez,
amikor semmi sincs, ami fontos és már nincsn kedved a szóhoz *


~Most még semmibe veszel.. mostmég úgy csinálsz mintha nem is látnál.. de hidd el lesz egy olyan nap mikor térden állva fogsz könyörögni azért hogy én ezt csináljaam : )))
~Lehet hogy van jobb.. lehet hogy azzal foglalkozol.. aki nyalja a segged.. de az biztos hogy senki nem fog veled így törődni mitn én
majd rájössz teis ;)
.. a saját hobbimból lett az akasztófám, barátsággal indult, de ez vágott pofán."
Visszasírod még ezt a percet, hogy velem ezt, tenni merted..;)
*Nem kell ahhoz engedély, hogy ilyen undorító legyél?

0 megjegyzés: